ATENCIÓ:
Des del 25/03/2024 al 07/04/2024 no es serviran comandes a causa de les vacances de Pasqua del personal. Perdoneu les molèsties.
ATENCIÓ:
Fins a nou avís, els llibres en paper i productes de marxandatge només es serviran dins del territori de l'Estat Espanyol. Perdoneu les molèsties.
Comprar
|
Col·lecció: Aldea Global Núm.Serie: 4 |
ISBN: 978-84-8021-220-5 |
|
Títol: | Creatividad y comunicación persuasiva
| | Autoria: | Ricarte Bescós, José María | Pàgines: | 234 | Dimensions: | 16 x 23 | Edició: | 1 (1998) | Preu: | 17,43 € | Idioma: | | Enquadernació: | Rústica cosida | Suport: | paper | Creatividad y comunicación persuasiva analitza el pensament creatiu des de la perspectiva que comprendre i aprehendre el procés de creació és imprescindible per a totes aquelles persones que s'interessen per la comunicació persuasiva en i des de qualsevol tipus d'organització. Conèixer i dominar aquest procés els ajudarà, tant si són publicitaris, com si no ho són, a superar prejudicis i inhibicions, a desenvolupar de manera intel·ligent la imaginació i a despertar una actitud favorable cap a la innovació.
El contingut d'aquesta obra permetrà el lector accedir a uns plantejaments bàsics sobre l'apassionant món del pensament creador o productiu i la seua aplicació pràctica: la utilització de la capacitat creativa com a eina per a resoldre problemes. Totes dues habilitats, pensament productiu i creativitat, resulten imprescindibles per a acomplir els objectius de qualsevol tipus de comunicació en les organitzacions, bé siguen empreses o institucions.
| |
|
|
|
|
|