|
Títol: | Retórica creativa Programas de ideación publicitaria | | Autoria: | Ruiz Collantes, F. Xavier | Pàgines: | 242 | Dimensions: | 16 x 24 | Edició: | 1 (2000) | Preu: | 17,43 € | Idioma: | Castellà | Enquadernació: | Rústica | Suport: | paper | Aquest llibre presenta un mètode innovador i eficaç per a generar i analitzar idees de missatges publicitaris. Lluny de recórrer a nocions com la inspiració, el geni o l'inconscient per a explicar els processos creatius, el model de la retòrica creativa desvetlla les operacions bàsiques que permeten generar idees publicitàries, i les exemplifica amb nombrosos casos reals.
És una obra indispensable per aquelles professionals o acadèmics que pretenen aprofundir en el coneixement i la pràctica dels processos de creació i anàlisis dels missatges publicitaris i de tot tipus de missatges de caràcter persuasiu. Retórica creativa és un esforç sistematitzat i rigorós d'esdevenir un model autònom que fa servir instruments teòrics i metodològics d'altres disciplines com la retòrica, la semiòtica, la teoria del text i la psicologia cognitiva.
| Il·lustracions en blanc i negre |
|
|