Universitat Jaume I - UJI - Castelló

La tenda UJI
Distribució de publicacions i productes

ATENCIÓ:
Des del 31/07/2020 al 24/08/2020 no es serviran comandes a causa de les vacances d'estiu del personal. Perdoneu les molèsties.

Inici > Publicacions

Comunicació

Llista amb dades d'autoria
  Comunicación, conflictos y cambio social / Comunicação, conflitos e transformação social

Altres formats:   
  PVP: 28,00€
Més informació

DirCom, estratega de la complejidad

...
  PVP: 19,23€   PVP: 19,23€
Més informació
 


  El ADN del DirCom

DirCOm is the renewal of the Management post-capitalist of the economy of information and it provides the tool for the strategic management and...
  PVP: 20,00€
Més informació
El combat per la premsa. Al Vent i Nosaltres els valencians

El 1964 va nàixer Al Vent, la revista que fou capaç de resistir a les embranzides de la censura franquista fins al 1969, any en què va ser clausu...
  PVP: 24,00€
Més informació
 


  El consumidor adolescent. Televisió, marques i publicitat

El consumidor adolescent esbossa un panorama general del que pensen, senten i fan els adolescents a l'entorn del consum, la televisió, les marque...
  PVP: 16,83€
Més informació EXHAURIT
El paradigma DirCom

L'objectiu del paradigma DirCom és aportar els coneixements i habilitats per a la formació professional als responsables d'alt nivell dels col·le...
  PVP: 12,00€
Més informació
 


  Historia y desafíos de la edición en el mundo hispánico

Aquest volum arreplega el fruit palpable del II Fòrum editorial d'Estudis Hispànics i Americanistas, celebrat a Cadis entre els dies 25 i 27 d'ab...
  PVP: 18,00€
Més informació
Història de la comunicació: València 1790-1898

El nou treball del professor Laguna, basat en la seua Historia del periodismo valenciano: 200 años en primera plana, revisa i amplia aquell text ...
  PVP: 20,22€
Més informació EXHAURIT
 


  II Congrés obert i virtual Castelló 2020

El II Congrés obert i virtual Castelló 2020 va oferir una àmplia visió sobre el posicionament sociocultural i econòmic de la província de Castell...
  PVP: 10,00€
Més informació
Identidad televisiva en 4D

És comparable el disseny gràfic d'identitat televisiva amb el que es fa habitualment per a qualsevol altre tipus d'empresa? Aquesta obra mostra c...
  PVP: 30,00€
Més informació
 


  Informe de la comunicació a Catalunya 2001-2002

Aquest projecte de l'InCom ofereix regularment ¿cada dos anys¿ una descripció actualitzada i una anàlisi profunda i plural dels diversos camps qu...
  PVP: 33,65€   PVP: 34,62€
Més informació EXHAURIT
La infografía. Técnicas, análisis y usos periodísticos

El llibre, plantejat com una guia útil enfocada a la formació i estudi de l'aspecte visual del periodisme, és indispensable per abordar aquest pr...
  PVP: 16,76€
Més informació EXHAURIT
 


  La traducción publicitaria: comunicación y cultura

Traduir anuncis és un procés de comunicació entre cultures en què intervenen factors de diversa índole, com mostra l'extensa anàlisi comparativa ...
  PVP: 25,96€
Més informació EXHAURIT
Teorías de la comunicación: Ámbitos, métodos y perspectivas

Les teories de la comunicació, amb una tradició de més de vint anys en aquest país, s'han consolidat com una línia d'investigació i dels àmbits d...
  PVP: 16,76€
Més informació EXHAURIT
 


  ¿Qué escuchan los niños en la televisión?

Altres formats:   
  PDF: 0,00€
Més informació

Aplicación de la Investigación e Innovación Responsable (RRI) en los parques científicos

Altres formats:   
  PVP: 10,00€
Més informació

 


  ComLoc 2018: El negocio publicitario en la sociedad digital

Altres formats:   
  PVP: 15,00€
Més informació

Ética y comunicación en la gestión de la Investigación e Innovación Responsable (RRI): el papel de las Unidades de Cultura Científica y de la Innovación (UCC+i)

Altres formats:   
  PDF: 0,00€
Més informació

 


  El periódico Mediterráneo durante la transición española (1975-1982)

El diari Mediterráneo va ser un fidel reflex dels canvis de la societat espanyola. El llibre realitza un recorregut històric, il·lustrat, a travé...
|   PVP: 15,00€ |   PDF: 6,45€
Més informació
Teorías de los medios de comunicación

...
  PVP: 23,08€
Més informació EXHAURIT
 


  La comunicación local por Internet

La realitat actual i les perspectives de futur de la comunicació electrònica mitjançant Internet en l'àmbit local, és analitzada a través de les ...
  PVP: 25,00€
Més informació
Músicas públicas, escuchas privadas

...
  PVP: 16,83€
Més informació EXHAURIT
 


  Creatividad y generación de ideas : estudio de la práctica creativa en cine y publicidad

...
  PVP: 21,12€
Més informació EXHAURIT
La situación de la televisión local en España

Anàlisi socioeconòmic, polític i comunicatiu de la història de la televisió, el naixement de la televisió local i l'impacte i repercussió d'aques...
  PVP: 20,00€
Més informació EXHAURIT
 


  El malson de Chandos : la crisi acadèmica i professional del periodismo des de la crisi postmoderna de la paraula

A partir del malson que va tindre lord Chandos, s'apliquen els problemes de la paraula, amb una àmplia reflexió sobre els processos de transforma...
  PVP: 22,00€
Més informació EXHAURIT
El discurso persuasivo. La estructura retórica de los spots electorales en televisión

La televisió s'ha convertit en el mitjà de comunicació que més influeix en les campanyes electorals. A través d'aquesta, els partits polítics des...
  PVP: 17,50€
Més informació EXHAURIT
 


  Història del periodisme. Notícies, peridodistes i mitjans de comunicació

Una lectura global de gran interès sobre l'evolució del periodisme, que fa una síntesi orientadora dels cinc segles llargs que van des de l'apari...
  PVP: 23,08€
Més informació EXHAURIT
Introducción a la comunicación financiera

Els factors negatius de la globalització, el ràpid desenvolupament de l'oferta de les noves tecnologies, no sincronitzat amb la demanda efectiva,...
  PVP: 14,00€
Més informació
 


  La publicidad local

L'aparició de nous mitjans de comunicació de proximitat, així com la creació d'agències locals de publicitat, i tots els aspectes que marcaran el...
  PVP: 20,00€
Més informació
Radio y televisión en el ámbito local

Durant tres sessions, un centenar llarg de comunicadors van analitzar en el II Congrés de Comunicació Local la realitat actual i les perspectives...
  PVP: 25,00€
Més informació
 


  La cooperación universitaria al desarrollo

La vulnerabilitat d'aquest país centreamericà davant d'amenaces de desastres naturals és objecte d'anàlisi per part d'especialistes, d'ací i d'al...
|   PVP: 16,00€ |   PDF: 6,90€
Més informació
Teorías de la comunicación

Les teories de la comunicació, amb una tradició de més de vint anys en aquest país, s'ha consolidat com una línia d'investigació i dels àmbits de...
  PVP: 17,43€
Més informació EXHAURIT
 


  Història de la comunciació: València 1790-1898

El nou treball de professor Laguna, basat en la seua Historia del periodismo valenciano: 200 años en primera plana, revisa i amplia aquell text i...
  PVP: 21,04€
Més informació EXHAURIT
DirCom el ejecutivo estratega global

...
  PVP: 25,00€
Més informació EXHAURIT
 


  La prensa local y la prensa gratuita

La premsa, el mitjà de comunicació social més antic dls que conviuen en l'escenari mediàtic actual, s'enfronta amb seriosos interrogants sobre le...
  PVP: 25,00€
Més informació
Comunicación para la paz en acción: Periodismos, conflictos, alfabetización mediática y Alianza de Civilizaciones.

Des de la perspectiva dels mitjans de comunicació, es presenten en aquesta obra investigacions acadèmiques i lliçons apreses en quatre apartats: ...
|   PVP: 20,00€ |   PDF: 8,60€ |   EPUB: 8,60€
Més informació
 


  La comunicació en democràcia. Una visió sobre l'opinió pública

El llibre fa un repàs a les teories sobre l'opinió pública més vigents actualment, tot constatant el paper decisiu que tenen els mitjans de comun...
  PVP: 13,85€
Més informació EXHAURIT
La prensa local ante el reto digital

La digitalització introdueix nombrosos canvis en el periodisme. Els riscos i les oportunitats que suposa van ser abordats en l'XI Congrés de Comu...
  PDF: 8,60€
Més informació
 


  Los 5 pilares del branding : anatomía de la marca

A part de ser centre de negoci, factor econòmic i "capital de l'empresa", les marques són, per Joan Costa, "organismes, éssers vius i que respire...
  PVP: 20,00€
Més informació
Retórica creativa

Aquest llibre presenta un mètode innovador i eficaç per a generar i analitzar idees de missatges publicitaris. Lluny de recórrer a nocions com la...
  PVP: 17,43€
Més informació
 


  La publicidad de las instituciones locales

Els nombrosos professionals de comunicació que intervenen en aquesta obra hi tracten gran varietat de temes tan interessants com la relació ètica...
  PVP: 20,00€
Més informació
Televisión de proximidad en Europa

Paral·lelament a l'avanç de la globalització dels mitjans, també s'observa a Europa l'expansió de múltiples experiències de televisió d'àmbit reg...
  PVP: 26,44€
Més informació EXHAURIT
 


  La comunicación. 10 voces esenciales

Els principals fundadors i divulgadors de la ciència de la comunicació i de la informació, de la imatge pública, la semiòtica, la sociologia i de...
  PVP: 20,00€
Més informació
La televisión digital ante el fin de la era analógica

Els diversos autors que acull aquesta obra realitzen una profunda anàlisi dels canvis a què haurà de fer front la televisió local davant la recon...
  PVP: 20,00€
Més informació
 


  Literatura y periodismo

Malgrat que és notòriament present en la cultura mediàtica del segle XX, les complexes i promíscues relacions entre la literatura i periodisme ha...
  PVP: 26,75€
Més informació EXHAURIT
Medios de comunicación y solidaridad: reflexiones entorno a la (des)articulación social

Xarxes socials, capital social, el paper de les ONG, la influència social i cultural de la comunicació... totes aquestes nocions s'articulen amb ...
  PVP: 14,00€
Més informació
 


  Creatividad y comunicación persuasiva

Creatividad y comunicación persuasiva analitza el pensament creatiu des de la perspectiva que comprendre i aprehendre el procés de creació és imp...
  PVP: 14,45€
Més informació EXHAURIT
El DirCom hoy. Dirección y Gestión de la Comunicación en la nueva economía

Avui, quan tot el personal directiu, inversor, líder d'opinió, empleat, o la mateixa l'administració pública estan atrapats en la xarxa global, l...
  PVP: 25,00€
Més informació EXHAURIT
 


  Las agencias de publicidad: evolución y posicionamiento futuro

El llibre debat i analitza aspectes com ara la necessitat d'un canvi en l'estructura i serveis de l'agència; la importància de la planificació es...
  PVP: 11,00€
Més informació
Nuevas tendencias en la prensa local

La situació actual i les perspectives de futur del periodisme local a Espanya, s'analitzen en aquest volum, per ser aquest un dels països europeu...
  PVP: 25,00€
Més informació
 


  La comunicación corporativa en el ámbito local

Conceptes com la identitat visual, la reputació corporativa, la responsabilitat social, la marca, o les relacions amb els mitjans de comunicació ...
  PVP: 25,00€
Més informació
Informe de la comunicació a Catalunya, 2003-2004

L'Informe de la Comunicació a Catalunya 2003-2004 estudia l´estat de la comunicació a partir del mitjans convencionals (premsa, ràdio, televisi...
  PVP: 35,00€
Més informació EXHAURIT
 


  Retórica, informació i metàfora

Retòrica, informació i metàfora és un estudi del llenguatge dels mitjans de comunicació de massa (mcm) fet des d'una perspectiva lingüística. S'h...
  PVP: 20,43€
Més informació EXHAURIT
La parla com a espectacle

Mitjançant una acurada anàlisi del programa La vida en un xip, aquesta obra estudia els espectacles de parla televisius (talk-shows), tant l'estr...
  PVP: 11,72€
Més informació EXHAURIT
 


Informació proporcionada per:

Servei de Comunicació i Publicacions

Edifici de Rectorat i Serveis Centrals
Campus del Riu Sec
Tel.: +34 964728819 - Fax: +34 964728832
Adreça electrònica: publicacions@uji.es
UJI
Universitat Jaume I
Campus del Riu Sec, 12071
Castelló de la Plana
Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir una millor experiència i servei. En continuar amb la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies.
Data última modificació: 11/12/2015 | Informació i consultes: bústia de suggeriments | Política general de protecció de dades
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16