Universitat Jaume I - UJI - Castelló

La tenda UJI
Distribució de publicacions i productes
Inici > Publicacions

Comunicació

Llista amb dades d'autoria
  Aplicación de la Investigación e Innovación Responsable (RRI) en los parques científicos

Altres formats:   
PVP: 10,00€
Més informació

ComLoc 2018: El negocio publicitario en la sociedad digital

Altres formats:   
PVP: 15,00€
Més informació

 


  Comunicación, conflictos y cambio social / Comunicação, conflitos e transformação social

Altres formats:   
PVP: 28,00€
Més informació

Comunicación para la paz en acción: Periodismos, conflictos, alfabetización mediática y Alianza de Civilizaciones.

Des de la perspectiva dels mitjans de comunicació, es presenten en aquesta obra investigacions acadèmiques i lliçons apreses en quatre apartats: ...
| PVP: 20,00€ | PDF: 10,00€ | EPUB: 10,00€
Més informació
 


  El ADN del DirCom

DirCOm is the renewal of the Management post-capitalist of the economy of information and it provides the tool for the strategic management and...
PVP: 20,00€
Més informació
El combat per la premsa. Al Vent i Nosaltres els valencians

El 1964 va nàixer Al Vent, la revista que fou capaç de resistir a les embranzides de la censura franquista fins al 1969, any en què va ser clausu...
PVP: 24,00€
Més informació
 


  El paradigma DirCom

L'objectiu del paradigma DirCom és aportar els coneixements i habilitats per a la formació professional als responsables d'alt nivell dels col·le...
PVP: 12,00€
Més informació
El periódico Mediterráneo durante la transición española (1975-1982)

El diari Mediterráneo va ser un fidel reflex dels canvis de la societat espanyola. El llibre realitza un recorregut històric, il·lustrat, a travé...
| PVP: 15,00€ | PDF: 7,50€
Més informació
 


  Ética y comunicación en la gestión de la Investigación e Innovación Responsable (RRI): el papel de las Unidades de Cultura Científica y de la Innovación (UCC+i)

Altres formats:   
PDF: 31,00€
Més informació

Historia y desafíos de la edición en el mundo hispánico

Aquest volum arreplega el fruit palpable del II Fòrum editorial d'Estudis Hispànics i Americanistas, celebrat a Cadis entre els dies 25 i 27 d'ab...
PVP: 18,00€
Més informació
 


  Identidad televisiva en 4D

És comparable el disseny gràfic d'identitat televisiva amb el que es fa habitualment per a qualsevol altre tipus d'empresa? Aquesta obra mostra c...
PVP: 30,00€
Més informació
II Congrés obert i virtual Castelló 2020

El II Congrés obert i virtual Castelló 2020 va oferir una àmplia visió sobre el posicionament sociocultural i econòmic de la província de Castell...
PVP: 10,00€
Més informació
 


  Introducción a la comunicación financiera

Els factors negatius de la globalització, el ràpid desenvolupament de l'oferta de les noves tecnologies, no sincronitzat amb la demanda efectiva,...
PVP: 14,00€
Més informació
La comunicación corporativa en el ámbito local

Conceptes com la identitat visual, la reputació corporativa, la responsabilitat social, la marca, o les relacions amb els mitjans de comunicació ...
PVP: 25,00€
Més informació
 


  La comunicación local por Internet

La realitat actual i les perspectives de futur de la comunicació electrònica mitjançant Internet en l'àmbit local, és analitzada a través de les ...
PVP: 25,00€
Més informació
La comunicación. 10 voces esenciales

Els principals fundadors i divulgadors de la ciència de la comunicació i de la informació, de la imatge pública, la semiòtica, la sociologia i de...
PVP: 20,00€
Més informació
 


  La cooperación universitaria al desarrollo

La vulnerabilitat d'aquest país centreamericà davant d'amenaces de desastres naturals és objecte d'anàlisi per part d'especialistes, d'ací i d'al...
| PVP: 16,00€ | PDF: 8,00€
Més informació
La prensa local ante el reto digital

La digitalització introdueix nombrosos canvis en el periodisme. Els riscos i les oportunitats que suposa van ser abordats en l'XI Congrés de Comu...
PDF: 10,00€
Més informació
 


  La prensa local y la prensa gratuita

La premsa, el mitjà de comunicació social més antic dls que conviuen en l'escenari mediàtic actual, s'enfronta amb seriosos interrogants sobre le...
PVP: 25,00€
Més informació
La publicidad de las instituciones locales

Els nombrosos professionals de comunicació que intervenen en aquesta obra hi tracten gran varietat de temes tan interessants com la relació ètica...
PVP: 20,00€
Més informació
 


  La publicidad local

L'aparició de nous mitjans de comunicació de proximitat, així com la creació d'agències locals de publicitat, i tots els aspectes que marcaran el...
PVP: 20,00€
Més informació
La televisión digital ante el fin de la era analógica

Els diversos autors que acull aquesta obra realitzen una profunda anàlisi dels canvis a què haurà de fer front la televisió local davant la recon...
PVP: 20,00€
Més informació
 


  Las agencias de publicidad: evolución y posicionamiento futuro

El llibre debat i analitza aspectes com ara la necessitat d'un canvi en l'estructura i serveis de l'agència; la importància de la planificació es...
PVP: 11,00€
Més informació
Los 5 pilares del branding : anatomía de la marca

A part de ser centre de negoci, factor econòmic i "capital de l'empresa", les marques són, per Joan Costa, "organismes, éssers vius i que respire...
PVP: 20,00€
Més informació
 


  Medios de comunicación y solidaridad: reflexiones entorno a la (des)articulación social

Xarxes socials, capital social, el paper de les ONG, la influència social i cultural de la comunicació... totes aquestes nocions s'articulen amb ...
PVP: 14,00€
Més informació
Nuevas tendencias en la prensa local

La situació actual i les perspectives de futur del periodisme local a Espanya, s'analitzen en aquest volum, per ser aquest un dels països europeu...
PVP: 25,00€
Més informació
 


  ¿Qué escuchan los niños en la televisión?

Altres formats:   
PDF: 0,00€
Més informació

Radio y televisión en el ámbito local

Durant tres sessions, un centenar llarg de comunicadors van analitzar en el II Congrés de Comunicació Local la realitat actual i les perspectives...
PVP: 25,00€
Més informació
 


Informació proporcionada per:

Servei de Comunicació i Publicacions

Edifici de Rectorat i Serveis Centrals
Campus del Riu Sec
Tel.: +34 964728819 - Fax: +34 964728832
Adreça electrònica: publicacions@uji.es
UJI
Universitat Jaume I
Campus del Riu Sec, 12071
Castelló de la Plana
Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir una millor experiència i servei. En continuar amb la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies.
Data última modificació: 11/12/2015 | Informació i consultes: bústia de suggeriments | Política general de protecció de dades
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16