ATENCIÓ:
Des del 17/04/2025 al 27/04/2025 no es serviran comandes a causa de les vacances de Pasqua del personal. Perdoneu les molèsties.
ATENCIÓ:
Fins a nou avís, els llibres en paper i productes de marxandatge només es serviran dins del territori de l'Estat Espanyol. Perdoneu les molèsties.
Comprar
|
Col·lecció: Biblioteca de les Aules Núm.Serie: 31 |
ISBN: 978-84-18432-87-3 |

|
Títol: | El Vilafamés foral. De la conquesta a l'arribada dels Borbons (1233-1707)
| | Autoria: | Lorenz Andrés, José Luis | | Rabassa, Carles (pr.) | Pàgines: | 247 | Dimensions: | 15 X 21 | Edició: | 1 (2021) | Preu: | 16,00 € | Idioma: | Català | Enquadernació: | Rústica cosida amb solapa | Suport: | Paper | Altres formats: |  |
Consulta l'índex
L’estructura feudal que caracteritzava l’Edat Mitjana suposava una pressió impositiva tan gran per part dels senyors que sovint portava a la població a intentar integrar-se en el patrimoni reial. Prenent com a punt de partida la conquesta de Jaume I l’any 1233, l’obra analitza tots els esdeveniments que van marcar el dia a dia dels habitants de Vilafamés fins a l’any 1707, amb l’arribada dels Borbons. Aquest recorregut ens permet comprendre per primera vegada com va ser la lluita d’un poble singular, Vilafamés, que es comportava com la resta de viles i ciutats de la Corona d’Aragó. | Il·lustracions en blanc i negre |
|
|
|
|
|