Universitat Jaume I - UJI - Castelló

La tenda UJI
Distribució de publicacions i productes

ATENCIÓ:
Fins a nou avís, els llibres en paper i productes de marxandatge només es serviran dins del territori de l'Estat Espanyol. Perdoneu les molèsties.

Inici > Publicacions > Economia i gestió

Comprar Fer compra

   Col·lecció: Economia i gestió  Núm.Serie: 4
   ISBN: 978-84-8021-362-2




Títol: Las agencias de publicidad: evolución y posicionamiento futuro
 
Autoria: López Lita, Rafael
Pàgines: 271
Dimensions: 16 x 24
Edició: 1 (2001)
Preu: 11,00 €
Idioma:
Enquadernació: Rústica
Suport: paper

El llibre debat i analitza aspectes com ara la necessitat d'un canvi en l'estructura i serveis de l'agència; la importància de la planificació estratègica i de les noves tecnologies; la forma de retribució; la relació amb les consultories, les centrals de mitjans i els instituts d'investigació; i la visió dels anunciants respecte de l'agència.



Il·lustracions en blanc i negre

Informació proporcionada per:

Publicacions de la Universitat Jaume I

Servei de Comunicació i Publicacions
Edifici de Rectorat i Serveis Centrals
Campus del Riu Sec
Tel.: +34 964728819 - Fax: +34 964728832
Adreça electrònica: publicacions@uji.es
UJI
Universitat Jaume I
Campus del Riu Sec, 12071
Castelló de la Plana
Resum de la compra
Productes:
Import total:
0,00 €

ATENCIÓ:
Fins a nou avís, els llibres en paper i productes de marxandatge només es serviran dins del territori de l'Estat Espanyol. Perdoneu les molèsties.

Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir una millor experiència i servei. En continuar amb la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies.
Data última modificació: 11/12/2015 | Informació i consultes: bústia de suggeriments | Política general de protecció de dades
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16