ATENCIÓ:
Des del 25/03/2025 al 07/04/2025 no es serviran comandes a causa de les vacances de Pasqua del personal. Perdoneu les molèstiesATENCIÓ:
Des del 24/03/2025 al 30/03/2025 no es serviran comandes a causa de les festes de la Magdalena. Perdoneu les molèsties.
ATENCIÓ:
Fins a nou avís, els llibres en paper i productes de marxandatge només es serviran dins del territori de l'Estat Espanyol. Perdoneu les molèsties.
Comprar
|
Col·lecció: Treballs d'Informàtica i Tecnologia Núm.Serie: 52 |
ISBN: 978-84-19647-60-3 |

|
Títol: | Problemas resueltos de Antropometría aplicada al diseño de producto
| | Autoria: | Agost Torres, María Jesús | Pàgines: | 240 | Dimensions: | 17 X 24 | Edició: | 1 (2023) | Preu: | 15,00 € | Idioma: | Castellà | Enquadernació: | Fresada | Suport: | Paper | Altres formats: |  |
Consulta les primeres pàgines
Des de la seua primera edició en 2015, el llibre Antropometría aplicada al diseño de producto s'ha convertit en un manual bàsic de l'assignatura d'Ergonomia del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes. No obstant això, s'ha detectat una àmplia demanda d'una col·lecció més extensa de problemes resolts d'antropometria de producte, a causa de la dificultat de trobar bibliografia que oferisca exercicis per a manejar dades sobre dimensions antropomètriques d'una població i per a aplicar criteris de disseny ergonòmic, de manera que es puguen obtindre recomanacions dimensionals de productes i espais. Aquesta col·lecció de problemes resolts cobreix esta demanda, a partir de problemes proposats en classe o problemes d'examen, als quals en ocasions s'ha introduït alguna variació perquè resulten més complets i útils en l'estudi. Així, ens trobem davant d'un recurs de suport tant per a dissenyadors com per a totes aquelles persones interessades en adaptar dimensionalment productes i entorns als seus usuaris. | Il·lustracions en color |
|
|
|
|
|