|
Títol: | L'aprenentatge-servei com a eix vertebrador en l'aplicació de diferents metodologies actives per a l'alumnat
| | Autoria: | Tortosa Edo, Vicente (coord.) | | Guiu Puget, Eulàlia (pres.) | | Fortea Bagán, Miguel Angel (pr.) | | Tortosa Edo, Vicente | | Miralles Armenteros, Sandra | | Arias Centelles, José Antonio Altres | Pàgines: | 151 | Dimensions: | 21 X 29 cm | Edició: | 1 (2024) | Preu: | 15,00 € | Idioma: | Català | Enquadernació: | Fresada | Suport: | Paper | Altres formats: | |
Consulta les primeres pàgines
Els desafiaments socials, econòmics i mediambientals de les últimes dècades poden explicar la creixent preocupació del sistema educatiu per fer servir metodologies que puguen formar l’alumnat davant tots aquests reptes. En aquest context, la metodologia de l’aprenentatge-servei (ApS) s’està erigint en un referent pedagògic que permet connectar amb el compromís cívic de millorar el context de l’alumnat. El llibre analitza aquesta metodologia, com a marc on s’apliquen altres metodologies i enfocaments didàctics, on l’alumnat és protagonista actiu del seu procés d’aprenentatge. Analitzant la metodologia seguida durant sis cursos acadèmics a l’assignatura Màrqueting social i polític, impartida a la Universitat Jaume I, el llibre corrobora la vàlua de l’ApS com a eina per relacionar diferents etapes i nivells educatius amb agents (ONG, altres entitats sense ànim de lucre, administracions públiques...) vinculats amb una determinada causa social. A més, el llibre mostra com l’art esdevé un valuós instrument de conscienciació en cadascuna de les causes socials tractades per l’assignatura. | Il·lustracions en color |
|
|
| Altres: | | del Corte Lora, Víctor | | García Juan, Beatriz | | Mallén Broch, Francisco Fermín | | Domínguez Escrig, Emilio | | Adrián Rocher, Lucas |
|