Universitat Jaume I - UJI - Castelló

La tenda UJI
Distribució de publicacions i productes

ATENCIÓ:
Fins a nou avís, els llibres en paper i productes de marxandatge només es serviran dins del territori de l'Estat Espanyol. Perdoneu les molèsties.

Inici > Publicacions > Aldea Global

Comprar Fer compra

   Col·lecció: Aldea Global  Núm.Serie: 12
   ISBN: 978-84-8021-369-1




Títol: El consumidor adolescent : televisió, marques i publicitat
 
Autoria: Herreros Arconada, Mario (pr.)
 Fernández Cavia, Josep
Pàgines: 227
Dimensions: 23 x 16
Edició: 1 (2002)
Preu: 17,50 €
Idioma:
Enquadernació: Rústica
Suport: paper

El consumidor adolescent esbossa un panorama general del que pensen, senten i fan els adolescents sobre el consum, la televisió, les marques i la publicitat. L'estudi de l'adolescent com a consumidor és una part integrant de l'estudi del consumidor en general i també en aquest estudi educadors, pedagogs i pares trobaran algunes idees i explicacions que els permetran entendre millor algunes actituds o comportaments


Informació proporcionada per:

Publicacions de la Universitat Jaume I

Servei de Comunicació i Publicacions
Edifici de Rectorat i Serveis Centrals
Campus del Riu Sec
Tel.: +34 964728819 - Fax: +34 964728832
Adreça electrònica: publicacions@uji.es
UJI
Universitat Jaume I
Campus del Riu Sec, 12071
Castelló de la Plana
Resum de la compra
Productes:
Import total:
0,00 €

ATENCIÓ:
Fins a nou avís, els llibres en paper i productes de marxandatge només es serviran dins del territori de l'Estat Espanyol. Perdoneu les molèsties.

Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir una millor experiència i servei. En continuar amb la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies.
Data última modificació: 11/12/2015 | Informació i consultes: bústia de suggeriments | Política general de protecció de dades
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16