Universitat Jaume I - UJI - Castelló

La tenda UJI
Distribució de publicacions i productes

ATENCIÓ:
Fins a nou avís, els llibres en paper i productes de marxandatge només es serviran dins del territori de l'Estat Espanyol. Perdoneu les molèsties.

Inici > Publicacions

Aldea Global

Llista amb dades d'autoria
  El Papus (1973-1987). Contrapoder informativo en la Transición española

Consulta les primeres pàgines

El tardofranquisme necessit...

  PVP: 19,50€
Més informació
DirCom, estratega de la complejidad

En el món actual és cada vegada més important tenir polítiques i estratègies de comunicació amb la societat clares i eficaces, tant en organismes...
  PVP: 19,23€
Més informació
 


  Teorías de los medios de comunicación

Aquest manual presenta les principals teories i àrees d'investigació de la comunicació i dels estudis dels mitjans de comunicació a partir de la ...
  PVP: 23,08€
Més informació
Músicas públicas, escuchas privadas

...
  PVP: 16,83€
Més informació
 


  Creatividad y generación de ideas : estudio de la práctica creativa en cine y publicidad

...
  PVP: 21,12€
Més informació
La situación de la televisión local en España

Anàlisi socioeconòmic, polític i comunicatiu de la història de la televisió, el naixement de la televisió local i l'impacte i repercussió d'aques...
  PVP: 20,00€
Més informació
 


  El malson de Chandos : la crisi acadèmica i professional del periodismo des de la crisi postmoderna de la paraula

A partir del malson que va tindre lord Chandos, s'apliquen els problemes de la paraula, amb una àmplia reflexió sobre els processos de transforma...
  PVP: 22,00€
Més informació
El discurso persuasivo. La estructura retórica de los spots electorales en televisión

La televisió s'ha convertit en el mitjà de comunicació que més influeix en les campanyes electorals. A través d'aquesta, els partits polítics des...
  PVP: 17,50€
Més informació
 


  La traduccion publicitaria: Comunicación y cultura

Traduir anuncis és un procés de comunicació entre cultures en què intervenen factors de diversa índole, com mostra l'extensa anàlisi comparativa ...
  PVP: 25,96€
Més informació
Història del periodisme. Notícies, peridodistes i mitjans de comunicació

Una lectura global de gran interès sobre l'evolució del periodisme, que fa una síntesi orientadora dels cinc segles llargs que van des de l'apari...
  PVP: 23,08€
Més informació
 


  Mostrar para decir

Existeix una diferència entre allò que es mostra i allò que es comunica. El fet de mostrar una imatge va més enllà de la simple representació grà...
  PVP: 17,00€
Més informació
El consumidor adolescent : televisió, marques i publicitat

El consumidor adolescent esbossa un panorama general del que pensen, senten i fan els adolescents sobre el consum, la televisió, les marques i la...
  PVP: 17,50€
Més informació
 


  Teorías de la comunicación

Les teories de la comunicació, amb una tradició de més de vint anys en aquest país, s'ha consolidat com una línia d'investigació i dels àmbits de...
  PVP: 17,43€
Més informació
Història de la comunciació: València 1790-1898

El nou treball de professor Laguna, basat en la seua Historia del periodismo valenciano: 200 años en primera plana, revisa i amplia aquell text i...
  PVP: 21,04€
Més informació
 


  La infografía

El llibre, plantejat com una guia útil enfocada a la formació i estudi de l'aspecte visual del periodisme, és indispensable per a abordar aquest ...
  PVP: 17,43€
Més informació
La comunicació en democràcia. Una visió sobre l'opinió pública

El llibre fa un repàs a les teories sobre l'opinió pública més vigents actualment, tot constatant el paper decisiu que tenen els mitjans de comun...
  PVP: 13,85€
Més informació
 


  Retórica creativa

Aquest llibre presenta un mètode innovador i eficaç per a generar i analitzar idees de missatges publicitaris. Lluny de recórrer a nocions com la...
  PVP: 17,43€
Més informació
Televisión de proximidad en Europa

Paral·lelament a l'avanç de la globalització dels mitjans, també s'observa a Europa l'expansió de múltiples experiències de televisió d'àmbit reg...
  PVP: 26,44€
Més informació
 


  Literatura y periodismo

Malgrat que és notòriament present en la cultura mediàtica del segle XX, les complexes i promíscues relacions entre la literatura i periodisme ha...
  PVP: 26,75€
Més informació
Creatividad y comunicación persuasiva

Creatividad y comunicación persuasiva analitza el pensament creatiu des de la perspectiva que comprendre i aprehendre el procés de creació és im...
  PVP: 17,43€
Més informació
 


  Creatividad y comunicación persuasiva

Creatividad y comunicación persuasiva analitza el pensament creatiu des de la perspectiva que comprendre i aprehendre el procés de creació és imp...
  PVP: 14,45€
Més informació
El lector model en la narrativa per a infants i joves

Aquest estudi respon a un enfocament interdisciplinari que s'insereix en el marc de l'anàlisi del discurs i que conjumina l'examen de dades histò...
  PVP: 11,72€
Més informació
 


  Informe de la comunicació a Catalunya, 2003-2004

L'Informe de la Comunicació a Catalunya 2003-2004 estudia l´estat de la comunicació a partir del mitjans convencionals (premsa, ràdio, televisi...
  PVP: 35,00€
Més informació
Retórica, informació i metàfora

Retòrica, informació i metàfora és un estudi del llenguatge dels mitjans de comunicació de massa (mcm) fet des d'una perspectiva lingüística. S'h...
  PVP: 20,43€
Més informació
 


  La parla com a espectacle

Mitjançant una acurada anàlisi del programa La vida en un xip, aquesta obra estudia els espectacles de parla televisius (talk-shows), tant l'estr...
  PVP: 11,72€
Més informació
Informe de la comunicació a Catalunya 2001-2002

Aquest projecte de l'InCom ofereix regularment ¿cada dos anys¿ una descripció actualitzada i una anàlisi profunda i plural dels diversos camps qu...
  PVP: 34,62€
Més informació
 


Informació proporcionada per:

Publicacions de la Universitat Jaume I

Servei de Comunicació i Publicacions
Edifici de Rectorat i Serveis Centrals
Campus del Riu Sec
Tel.: +34 964728819 - Fax: +34 964728832
Adreça electrònica: publicacions@uji.es
UJI
Universitat Jaume I
Campus del Riu Sec, 12071
Castelló de la Plana
Resum de la compra
Productes:
Import total:
0,00 €

ATENCIÓ:
Fins a nou avís, els llibres en paper i productes de marxandatge només es serviran dins del territori de l'Estat Espanyol. Perdoneu les molèsties.

Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir una millor experiència i servei. En continuar amb la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies.
Data última modificació: 11/12/2015 | Informació i consultes: bústia de suggeriments | Política general de protecció de dades
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16